Reklamacija i Zamjene

REKLAMACIJE PROIZVODA:

Ukoliko u roku od 24 sata po prijemu proizvoda shvatite da isti ne odgovara specifikacijama sa web trgovine, možete uložiti reklamaciju slanjem reklamacijskog zahtjeva na email info@slot.ba. Uz zahtjev za reklamacijom priložite sliku ili skeniran račun i garantni list kao jedini dokaz kupovine. Bez računa i garantnog lista nema reklamacija. Po obradi reklamacijskog zahtjeva i prijemu reklamiranog proizvoda, novac u vrijednosti reklamiranog proizvoda bit će vam u cijelosti vraćen. Trošak povrata proizvoda je na kupcu. U slučaju reklamacije proizvoda zbog nedostataka ili skrivenih mana kontaktirajte nas putem telefona +387 32 976 976.

REKLAMACIJE ZA ON-LINE NARUDŽBE

Ukoliko ste nezadovoljni kupljenim artiklom, možete nam se obratiti kako bi Vašu reklamaciju riješili u najkraćem mogućem roku.

Možete nas kontaktirati telefonski na 032 976 976 ili na e-mail: adresu info@slot.ba. Potrebno je da nam pošaljete informacije o broju narudžbe zajedno sa brojem računa te opisom reklamacije.

Nakon toga ćemo Vam  poslati potvrdu o primitku reklamacije. Na temelju Vaše reklamacije poslat ćemo Vam informaciju o tome da li je artikal moguće zamjeniti za novi, da li je moguće izvršiti povrat novca, odnosno da li je isti potrebno poslati u ovlašteni servis.

Ukoliko artikal koji ste kupili ne odgovara slikom ili specifikacijom na našoj web stranici gdje je artikal poručen isti možete reklamirati u roku ne dužem od 15 dana. Sve reklamacije pristigle nakon isteka roka od 15 dana neće biti uzete u obzir. Nakon odobrene reklamacije, kurirska služba će preuzeti reklamacijski artikal sa adrese kupca. Kako biste ostvarili pravo na reklamaciju, artikal koji se preuzima mora biti neoštećen zajedno sa originalnom ambalažom te svom pratećom dokumentacijom uz koju je bio isporučen uključujući fiskalni račun i garantni list.

Ukoliko prilikom isporuke artikla na Vašoj adresi primjetite oštećenje na artiklu odnosno njegovoj ambalaži zamolili bi Vas da isti ne preuzimate, te da nas odmah kontaktirate kako bi mogli poslati novu pošiljku na Vašu adresu u što kraćem roku.

U slučaju da Vam se odobri povrat novca/zamjena za novi artikal, kurirska služba će preuzeti reklamirani artikal sa Vaše adrese i isti vratiti u naše skladište. Po prijemu artikla u naše skladište, šaljemo Vam obavjest o povratu novca odnosno isporuci novog artikla. Povrat novca će biti izvršen u roku do 7 dana, a isporuka zamjenskog artikal u roku ne dužem od 15 dana.

IZJAVA O GARANCIJI I SERVISNI USLOVI:

Za sve proizvode za koje dajemo garanciju vrijede garancijski uslovi navedeni u garantnom listu. Kupac je dužan čuvati račun i garantni list za cijelo vrijeme garantovanog perioda. Uvjeravamo Vas da će proizvod koji se koristi u skladu sa priloženim upustvima u garantnom, u garantovanom periodu pravilno funkcionirati. U slučaju kvara i drugih mogućih nedostataka obvezujemo se da ćemo izvršiti popravak ili zamjenu proizvoda u razumnom roku a u skladu sa Zakonu o obveznim odnosima.

PRIGOVOR POTROŠAČA:

U slučaju prigovora kontaktirajte nas putem telefona +387 32 976 976.

Vaša Korpa
Nema proizvoda u Vašoj korpi!
Continue Shopping
0
preloader